پیش بینی فوتبال

پیش بینی فوتبال

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

بند خود را ببندید و محکم نگه دارید زیرا یکشنبه شاهد برخورد بهترین پاسورهای فوتبال جهان با بهترین پرسورهای بازی خواهیم بود.

منچسترسیتی می خواهد سه گانه، لیورپول یک چهار گانه، و این ممکن است اولین ضربه سر سه گانه بین این دو قهرمان باشد - فردا در لیگ برتر، هفته آینده در نیمه نهایی جام حذفی و شاید ماه آینده در لیگ قهرمانان اروپا. نهایی

شروع این سه گانه بالقوه یک نمایش با سرعت بالا در ورزشگاه اتحاد است.

سیتی با پاس های نرم، کوتاه و تیز خود به دنبال تسلط بر بازی خواهد بود و لیورپول سعی خواهد کرد تا حریف خود را خفه و خفه کند، همانطور که در بازی معکوس در آنفیلد تا حدی انجام داد.


آن مسابقه با نتیجه 2-2 به پایان رسید و جالب اینکه سیتی کمترین مالکیت و کمترین پاس موفق فصل را به ثبت رساند. لیورپول با پرس متحجر خود قادر است سیتی را خفه کند.

کل تیم آنقدر بالا می‌روند که چهار نفر عقب را به رهبری فرمانده‌شان ویرجیل ون دایک در نیمه راه می‌بینید.

برای پیش بینی فوتبال به سایت تاج 90 مراجعه کنید.
این امر فضای نیمه حریف را متراکم می کند، جایی که سه خط جلوی شلوغ لیورپول می توانند حریف خود را برای واگذاری توپ آزار دهند.

این اولین خط دفاعی میهمان است. اما سیتی به این دلیل بازی خود را تغییر نخواهد داد. آنها آرامش خود را حفظ می کنند، به پاس های خود ادامه می دهند و به تلاش برای شکست دادن آن فشار قوی ادامه می دهند، زیرا آنها برای انجام این کار آموزش دیده اند.

اگر سیتی بتواند این کار را با موفقیت انجام دهد، می‌تواند موقعیت‌هایی ایجاد کند، به‌ویژه با افرادی مانند کوین دی بروین و برناردو سیلوا که از خط میانی برای پشت سر گذاشتن خط دفاعی لیورپول می‌دوند.

این یک حرکت کلیدی است. شکست دی بروین با پاس فیل فودن باعث شد تا سیتی در نهایت در اواسط هفته از اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا برتری پیدا کند.
برنده های بالقوه زیادی در مسابقه وجود خواهند داشت که می تواند یک لحظه جادویی باشد که این مسابقه را حل می کند.

شاید یک درخشش هنری از دی بروین فوق العاده. یا پایانی دیدنی از فودن، مانکونیای پرافتخار.

یا شاید یکی دیگر از مدعیان گل فصل از مو صلاح که ضربه او در تساوی 2-2 لیونل مسی اسکی بود.

وقتی به فلسفه پپ گواردیولا نگاه می کنید، هرگز بهتر از دیدار صلاح و ژائو کانسلو روی آن تاکید نمی شود. اگرچه او می خواهد کانسلو در نبرد دفاعی خود با صلاح پیروز شود، اما بزرگترین آرزوی گواردیولا این است که مدافع چپ خود را به یک سوم نهایی برساند و از حرکت و پاس های خود برای کمک به سیتی برای بردن بازی استفاده کند.

اگرچه نقش امروزی مدافع کناری تغییر کرده است، اما بیشتر مدیران هنوز هم با دستورات سختگیرانه‌ای که در خانه بمانند و صلاح را متوقف کنند، بازیکن خود را بیرون می‌فرستند. اما گواردیولا نه.

در بازی اول لیورپول از سادیو مانه در تساوی 2-2، رودری از موقعیت مقابل خط دفاعی سیتی خارج شد. هنگامی که صلاح توسط کانسلو وزش گرفت، سیتی لو رفت و مانه مطمئن شد که به کانال دور از کایل واکر سریع می دود.

لیورپول دوست دارد این موقعیت را بازسازی کند که رودری از وسط کشیده می شود و صلاح با کانسلو یک بر یک است.

برعکس، فودن دفعه قبل بعدازظهر سختی را به جیمز میلنر داد. میلنر در پست دفاع راست جای ترنت الکساندر-آرنولد را پر می کرد، که بازگشت او به لیورپول با کیفیت ارسال هایش تقویت زیادی می کند.



نویسنده :
بازدید : 745
شنبه 16 فروردين 1401 - 15:12
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: